معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی از آزادسازی "زمین تصرفی کوی فردوسی تبریز" که در گذشته با کاربری فرهنگی-مذهبی فعالیت داشت، خبر داد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، زین‌العابدین موسی‌زاده، معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: این ملک تصرفی در کوی فردوسی شهر تبریز واقع شده است که اشخاصی این مکان را به تصرف خود درآورده بودند؛ از این‌رو با گزارش همسایگان و معتمدان محله‌ی فردوسی، اداره کل اوقاف در این خصوص وارد عمل شد.
 
وی گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان طی سه الی چهار سال فعالیت‌های حقوقی خود را در این خصوص پیگیری کرد و درنهایت حکم قطعی از سوی مراجع قانونی به نفع اداره کل صادر و رفع تصرف این مکان فراهم شد.
 
وی خاطرنشان کرد: این ملک که با کاربری فرهنگی- مذهبی در گذشته مورد استفاد قرار می‌گرفت، با حفظ کاربری احیا شده و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
 
موسی‌زاده یادآور شد: این ملک ملقب به "زمین کوی فردوسی" با مساحتی بیش از 836 متر که در اثر تلاش همکاران اداره اوقاف و همچنین گزارش همسایگان رفع تصرف شده و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
/2759/